Amanida de receptes

Amanida de receptes

dissabte, 27 d’octubre del 2012

Tagliatelle ai funghi



Tot i que m'agrada cuinar pensar cada dia un dinar i un sopar és molt cansat, i això que tinc la sort que a casa s'ho mengen gairebé tot!
Moltes vegades he d'improvisar a última hora amb el que tinc a la nevera, els dijous és el pitjor dia ja que està pràcticament buida tot esperant la compra del divendres.
Abans d'ahir al vespre només tenia una safata de xampinyons i dos fills afamats preguntant-me que hi havia per sopar. Vaig utilitzar el comodí del Sr Google per inspirar-me, La cocina de mi casa, i en 20 minuts teníem a taula aquestes tallarines amb salsa de bolets i el comentari: Mmmmmm, que bons!
 
Jo ho vaig fer amb xampinyons per que no tenia res més, podeu utilitzar altres bolets. El mateix em va passar amb el formatge ratllat, hauria quedat millor amb parma però no en tenia.
Per cert tingueu pa, els meus fills pràcticament van llepar el plat!

Ingredients:
  • 400gr de tallarines o el que tingueu
  • 1 ceba
  • 2 grans d'all
  • 1 safata de xampinyons
  • 500ml de crema de llet
  • oli
  • sal i pebre
  • formatge ratllat
Preparació:
  1. Tallar a dauets petits o triturar la ceba i els alls.
  2. Saltejar-ho amb una mica d'oli.
  3. Netejar i tallar els xampinyons a dauets i afegir-los amb la ceba.
  4. Quan estigui tot saltejat afegir la crema de llet, sal i pebre i deixar que s'espesseixi.
  5. Triturar amb una batedora de ma.
  6. Mentre preparem la salsa posar a bullir la pasta seguint les instruccions del fabricant.
  7. Servir amb la salsa ben calenta i espolvorejar amb formatge ratllat.

7 comentaris:

  1. MMMm......una de les meves salses preferides!!!!
    Salut i petons,
    Olga

    ResponElimina
  2. és molt bona la salsa de bolets per la pasta!!! Un recurs fantástic per un sopar d'emergència!!

    ResponElimina
  3. Cristina, el meu frigorífic arriba els divendres que fa pena. Però sempre hi tinc un paquet de pasta fresca que em salva dels moments de pressa. Amb xampinyons una bona manera de menjar-la.
    Bon cap de setmana,
    Nani

    ResponElimina
  4. doncs si, el senyor google va molt bé per moltes ocasions, i aquesta n'és una d'elles!! un plat fantastic per esperar la comprar gran de divendres! petons

    ResponElimina
  5. te una pinta impresionant!! Se m'ha obert la gana de cop!

    ResponElimina
  6. Que bona la salsa de bolets....
    Un plat ràpid, dels que sempre quedes bé.
    Petons

    ResponElimina
  7. Amb la pinta que té ningú diria que és una recepta imporovisada en un moment!

    ResponElimina