Amanida de receptes

Amanida de receptes

diumenge, 3 d’abril del 2011

Pastís mousse de pinya

Aquest divendres van venir a sopar l'Albert i la Isabel, feia temps que no ens veiem i vam compartir una agradable vetllada.
Per sopar vaig fer Creps de marisc, rodó de pollastre amb prunes i taronja i aquest pastís mousse de pinya resultat de barrejar dues receptes, el pastís de pinya i mango de la Mercè i el de pinya de la Gemma. En comptes de fer un únic pastís en vaig fer 6 d'individuals.
Com que últimament cada divendres tinc convidats a sopar, a casa ha quedat instaurat "El sopar del divendres". Qui serà el proper?

Ingredients:
  • un paquet de melindros o bescuits
  • una llauna de pinya amb el seu suc de quilo
  • 2 iogurts naturals
  • 100 gr de sucre
  • 6 fulls de gelatina
  • per a la cobertura (2 fulls de gelatina i 250 ml de suc de pinya de brick)

Preparació:
  1. Sucar els melindros amb el suc de la pinya (el de la llauna) i cobrir la base del motlle del pastís (ha de quedar cobert del tot).
  2. Hidratar els 6 fulls de gelatina amb aigua.
  3. Triturar la pinya amb una mica del suc fins que quedi ben fina.
  4. En un cassó escalfar els iogurts amb el sucre. Quan arrenqui el bull i fora del foc disoldre-hi la gelatina ben escorreguda.
  5. Barrejar amb la pinya i abocar sobre de la base del pastís. Deixar a la nevera fins que qualli.
  6. Per a la cobertura hidratar dos fulls de gelatina i escalfar el suc de pinya. Quan arrenqui el bull afegir-hi la gelatina ben escorreguda, remenar i abocar sobre del pastís. Deixar refredar a la nevera fins que qualli.

14 comentaris:

  1. Quin pastissets mes bons.
    Bona idea el fer-los individuals.
    Amb pinya deuen ser molt refrescants.
    Petonets

    ResponElimina
  2. Aquets pastissets tenen una pinta excepcional i la presentació m'agrada molt. De cap a la llibreta de pendents ;-)

    ResponElimina
  3. Aquestes porcions sempre m'han agradat. Les fas amb plàstic d'aquest que es lliga amb cel.lo?. T'ha quedat amb un aspecte fantàstic i el menú...no veas!... els amics deuen esperar el divendres en candeletes i no només pel cap de setmana...Una abraçada.

    ResponElimina
  4. Així individuals queden fantàstics, a part de boníssims! Amb aquests menús que fas no m'estranya que tinguis cua per venir a sopar els divendres!! jeje
    Petons!
    Sandra

    ResponElimina
  5. Quin menú més complert!
    M'encanten les postres en format individual, molt més pràctiques i queden tan i tan bé!

    ResponElimina
  6. m'encanta la pinya, així que aquest postre segur que m'encantarà quan em convidis a sopar! jijiji. petonets

    ResponElimina
  7. Doncs si et sembl, vinc jo mateixa a sopar eh? Que això té una pinta que te mors... Deliciós!
    Petonets!

    ResponElimina
  8. Hola,
    Doncs jo també puc venir que divendres el tinc lliure. T'ha quedat molt maco amb aquest format individual i de pinya és tan refrescant. No m'estranya que cada divendres tinguis gent amb aquest menú!! Petonets

    ResponElimina
  9. t'ha quedat preciós!! Un dia hauré de provar de fer aquest tipus de pastí!! M'ha agradat molt la idea de fer-los individuals. Una abraçada

    ResponElimina
  10. Puc venir jo també a sopar??? M'encanta!! Un petó!!

    ResponElimina
  11. M'encanten els pastissos freds tipus mousse tan refrescants. I molt bona idea fer-los en format individual, així queden més ben presentats.
    Si vols convidats pel divendres que ve, jo m'apunto! ;)

    ResponElimina
  12. Al·lucina he quedat !! que fàcil i quina bona presència.... aixó ho faré segur!
    petons gastronómics.

    ResponElimina
  13. Mmm... quina bona pinta i quina gana al llegir aquest super menú!!! Aquest pastís mousse de pinya, me l'apunto, tinc a casa unes llaunes de pinya que no hi ha manera que s'acabin... segur que així... volaran!
    Fins aviat!

    ResponElimina
  14. Presentats individualment queden molt bonics, tot i que hi ha més feina.Els convidats, segur que encantats amb aquest menu que els vas preparar.

    ResponElimina