Amanida de receptes

Amanida de receptes

divendres, 25 de desembre del 2009

Bon Nadal

Fa uns quants anys que el dia de Nadal organitzo un joc per decidir on s'asseu cadascú. Aquest any és de temàtica gastronòmica.

Quan arriben els convidats han d'agafar una tarja on hi ha una imatge d'un plat típic de Nadal: escudella, carn d'olla, gall d'indi, canelons, neules, torrons o tortell de Reis.


A la taula, al costat de cada plat hi ha uns pots de vidre omplerts amb un ingredient necessari per cuinar cada plat: galets, formatge, pinyons, farina, ametlles,cigrons i faves.


Cadascú ha de trobar quin ingredient és el que necessita per fer el seu plat i així poder seure per començar a menjar.

QUE PASSEU UN MOLT BON NADAL!!!

Me'n vaig a buscar el meu ingredient per poder entaular-me. Bon profit!

5 comentaris:

  1. Cristina,
    Molt original la manera que tens d'asseure a taula el dia de Nadal. Que passeu molt bones festes tots plegats, tu i la resta de l'equip JO, AR, MA i EL.
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. jajajajajajajaj!! quina bona idea!!! Ens encanta. Un petó a tot l'equip.

    ResponElimina
  3. M'ha encantat la idea...que original!!!
    Petunets i bones festes!
    Eva.

    ResponElimina
  4. A mi em va tocar la "carn d'olla" i de seguida vaig trovar els cigrons.
    A tothom li va agradar la idea, llàstima que només erem 7 i de seguida tots vam poder seure.
    El més difícil és trobar un joc diferent per cada any.

    ResponElimina