Amanida de receptes

Amanida de receptes

dimecres, 27 de març del 2013

Aranyes, meduses i cuques


Els tres petits, en Joan, en Jan i l'Èlia han preparat el sopar per tots els nens de la casa de Gaüses, i què millor que aranyes, meduses i cuques per espantar als convidats.
Quan he dit als cuiners el menú s'han quedat molt estrenyats i amb cara de fàstic, tenien claríssim que d'aranyes no en tastarien ni un trosset, però de seguida que han vist els ingredients i quan hem començat a preparar el plat, tot han estat rialles i complicitats per guardar el secret del sopar.
Aquesta idea me la va passar la Marta, una mare llimonera, des de llavors que estic esperant el dia per fer una sorpresa als de casa, així que aprofitant les vacances i que ens reunim uns quants nens a Gaüses no he deixat passar l'ocasió.


Ingredients:

  • Salsitxes de frankfurt
  • Espaguetis
  • Olives
  • Salsa de tomàquet
Preparació:
Com ja heu pogut deduir només cal anar atravessant les salsitxes amb els espaguetis en cru i coure amb abundant aigua. El més complicat és inquivir els animalons dins de l'olla sense trencar les potetes.

9 comentaris:

  1. Que super original i divertit!!!!! Jo encara no tinc nens però vaig apuntant totes aquestes cosese per fer-los més entretinguts els dinars o sopars quan els tingui! Els nens segur que s'ho van passar d'alló més bé, cuinant i menjant!

    ResponElimina
  2. Quina creativitat!, els petits, amb tú, tenen la diversió culinària assegurada!, ets una crack Cristina, ja saps que ets un referent per a mi!, d'originalitat, senzillera, saber fer i capacitats!, un petonet guapa!

    ResponElimina
  3. Què divertit!!!! Els meus fills ja són grandets però......no descarto provar-ho un dia!!!!
    Petons,
    Olga

    ResponElimina
  4. jeje fa molta gràcia aixo dels espaguetis amb salsitxa! un plat ideal pels nens i no tan nens! petons

    ResponElimina
  5. Molt bona idea per a fer amb nens!!!! seur que van flipar!
    Petonets

    ResponElimina
  6. Super super, divertits!!!!
    Mot bona idea.
    Petons

    ResponElimina
  7. Ostres aquesta idea m'encanta, apuntada queda per quan tingui nens! jejeje
    Petons :)

    ResponElimina
  8. Moltes felicitats!! T'he atorgat un dels premis Best Blog!! (Xicuina)

    ResponElimina
  9. Fa unes setmanes també els vaig fer i tenia amics dels nanos a dinar! encara m'ho recorden...

    ResponElimina