Amanida de receptes

Amanida de receptes

dimarts, 19 de maig del 2009

Macarrons amb orenga



Aquests macarrons els feia la meva mare quan erem petites i ens agradaven molt i tant la meva germana com jo ho fem als nostres fills.
Crec que la recepta la va treure del llibre de la Georgina Regàs "Les 30 millors receptes de pasta de l'àvia", tot i que jo no sé si la faig de la mateixa manera.
Aquest plat porta alls, tant als meus fills com al meu marit els hi agrada molt i cada vegada que ho faig hi ha baralles per veure a qui n'hi ha tocat més. Per evitar discusions cada vegada en poso més i així segur que tots en tindran almenys un. Si no us agrada trobar l'all el que podeu fer és aromatitzar l'oli i després retirar-los.

Ingredients:
  • 400gr de pasta (jo normalment ho faig amb macarrons)
  • 4 grans d'all
  • 1 pot de kg de tomàquet triturat
  • 10gr d'orenga
  • 1 tall de formatge havarti d'un dit de gruix
  • oli, sal i sucre
Preparació:
  1. Pelar els alls i fregir amb oli sense que es cremin.
  2. Afegir el tomàquet, la sal i un pessic de sucre. Jo ho faig amb tomàquet triturat, però segur que si ho feu amb tomàquet natural quedarà més bo.
  3. Deixar-ho coure durant uns 20 minuts a foc baix.
  4. Afegir l'orenga i coure un parell de minuts.
  5. Tallar el formatge a daus.
  6. Bullir la pasta el temps necessari, escorre-la i barrejar amb la salsa.
  7. Afegir el formatge. Segons la temperatura de la pasta es fondrà més o menys. A nosaltres ens agrada molt fos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada