Amanida de receptes

Amanida de receptes

dijous, 26 de gener del 2012

Truites de pa amb tomàquet



Aquest és el meu plat pel Memòries d'una cuinera d'aquest mes dedicat a les truites. 
Molt sobint per sopar a casa fem truita amb pa amb tomàquet però la proposta d'avui és al revés, una truita a la francesa farcida de pa amb tomàquet.  Ja sé que pot semblar estrany però la meva mare ens en feia moltes vegades per dinar i ens agradava molt. 
Així que avui aquest post està dedicat a la memòria de la meva mare, una gran cuinera.

Ingredients: (4 persones)
  • 4 ous
  • 4 llesques gruixudes de pa
  • salsa de tomàquet
  • formatge ratllat
  • tomàquet per sucar
  • oli i sal 
Preparació:
  1. Treure la crosta del pa i tallar cada llesca en forma de rectangle com es pot veure a la fotografia.
  2. Sucar amb tomàquet cada llesca pels quatre costats i amanir amb oli i sal.
  3. Fer les quatre truites envoltant el pa amb tomàquet.
  4. Posar les truites en una safata de forn, cobrir amb salsa de tomàquet i gratinar amb una mica de formatge ratllat.

10 comentaris:

  1. Una bona truita, a mi m'encanta. A casa quan la faig triomfa. Heu tingut una bona pensada,
    Nani

    ResponElimina
  2. Es la segona que veig així i us haig de dir que m'heu sorprés molt!!! petonets i gràcies per participar

    ResponElimina
  3. Dons a mb el teu permís,l'apunto, que m'agrada la idea...
    Petonets.

    ResponElimina
  4. Una truita perfecte per al sopar de demà, triomfaré!!!

    ResponElimina
  5. Ho havia sentit però no ho havia llegit ni vist. Aquesta cau segur!, el món al revés...m'agrada! Una abraçada Cristina!

    ResponElimina
  6. Sensacioanl, és com un entrepà de truita però al revés, je je je... i amb la salseta de tomàquet encara deu quedar més bona!

    ResponElimina
  7. Truita al revés.
    Molt bona idea.
    Aquesta segur que la faig.
    Una abraçada

    ResponElimina
  8. Nosaltres també fem truita amb pa amb tomàquet, hauré de tastar aquesta.
    Petons i moltíssimes gràcies per participar.

    ResponElimina
  9. Quina bona pintaaaa!!! Me n'apunto la recepta per fer-la algun dia!!!

    ResponElimina
  10. La tinc molt i molt pendent de fer, què bona ha de ser!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina